حكايه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجو حار ياكمليا وإدنى الولعة عاوز أولع روما بحلها

3 مشترك

الجو حار ياكمليا وإدنى الولعة عاوز أولع روما بحلها Empty الجو حار ياكمليا وإدنى الولعة عاوز أولع روما بحلها

مُساهمة من طرف على بابا والسلطان الأربعاء أغسطس 20, 2008 4:15 am

أهلان كم فى بلاد السند والهند وبلاد واء والواء سمعنى مؤخرا عن حريق هز عرش البلاد نظرا
لانة قد إشتعل فى أحد وأهم أماكن الدولة إنة مايعدل مجلس الشيوخ أو السنتور فى إحدى دول المتقدمة وقد أورد مرسل إحدى القنوات قدوما على الناقة الخاصة بة محولة لإخماد الحريق الذى إلتهم ثلاث طوبق وإستمار الحريق لمدة تصل إلى 8 ساعات أنة قد هر جميع العملين لإخماد الحريق ونظرا لوقوف الابل فى الشوارع وإزدحام الحركة المرورية للحمير وكذلك للجان إلى وقفة تلم فلوس فى الشاورع إن رجال المطافى وصثو للمكان بعد ساعة من بداية الحريق ولكن إزهر إنهم مكنش معاهم مياة كفاية وكمان إن المكان كبير وشارع نضيف فية الصفوة كان من الصعب على ولاد البلد يطفو الحريق بإستخدام الحلل ولكنهم وقفو يتفرجو المهم إن ثلاث هيائات كانو بيطفة فى الحريق والصرحة والحمد الله إن مكن فى مصبين والله أعلم إذا كان دة مقصود أو لا مش مهم المهم إن السادة رجال وكبار الدولة والمسلين لدولة كانو فى الحدث وشاركو بردة فى عملية الاطفاء كل واحد رديش يولع سجير المهم إن القيمة فى المبنى الاثرى مش حاجة مش هقول ورق ومضبط لا كان ممكن الارشيف يولع من الحر والمشكلة إن هما قالو إن السبب ماس كهربائى يلا أخرتها جات على الكهرباء ودنى مستنين التفاصيل شكرا ليكم أسبكم عشان ركن الجمل بتاعى صف تانى ومش رابط الحزام وخايف يخدو منى غارمة وقتية ونا على أد حالى فلوسى إتحرقت فى الحريقة لكن أوعدكم فى الحريقة إلى جاية أدكم فلوس وقف فى اللجنة صح وأدفع المخلفات ونسيت صحح أجدد رخصة الجمل ولا ألكم ممكن أقلبة تكتك يلا وهو يكون نوع من التغير ولا عشان الحريقة أعملة عربية مطافى وحط عالية تنك مياة غازية عشان المكان مش أى مكان ويلا فكو منى
بقلم المحروق من الشمس ومن الحر/ على المنسى sunny cherry
على بابا والسلطان
على بابا والسلطان
امتياز
امتياز

ذكر
الهوايات : أن تموت فى اليوم ألف مرة مقابل أن ترى الضحكة على شفاة الناس

الجو حار ياكمليا وإدنى الولعة عاوز أولع روما بحلها Empty رد: الجو حار ياكمليا وإدنى الولعة عاوز أولع روما بحلها

مُساهمة من طرف المتادور الأهلاوى الأربعاء أغسطس 20, 2008 6:03 am

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ليك جدا
المتادور الأهلاوى
المتادور الأهلاوى
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر
الهوايات : إحراز الأهداف

الجو حار ياكمليا وإدنى الولعة عاوز أولع روما بحلها Empty رد: الجو حار ياكمليا وإدنى الولعة عاوز أولع روما بحلها

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء أغسطس 20, 2008 3:58 pm

مشكور يا عليييييييييييييييييييييييييييييي
Admin
Admin
Admin

ذكر
الهوايات : القراءه - الكمبيوتر

- مواضيع مماثلة