حكايه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

** LIVERPOOL** you will never walk alone **LIVERPOOL***

2 مشترك

** LIVERPOOL**  you will never walk alone  **LIVERPOOL*** Empty ** LIVERPOOL** you will never walk alone **LIVERPOOL***

مُساهمة من طرف mosez الثلاثاء أبريل 08, 2008 3:14 pm

كما وعدتكم معنا تغطيه شامله لبطوله دورى ابطال اوربا و كل الدوريات الاوربيه

المعركه الكبرى و المعمه الكبرى بل معمه المعامع

فكعاده ليفربول الفريق الافضل فى بطوله دورى ابطال اوربا لم يستسلم ابدا و استطاع التغلب على الجنرز برباعيه

و كانت قمه المشاهد ه و المتعه فى بيتى
لانى كنت بتفرج على الماتش انا و خمسه اصحابى و كلهم بيشجعوا ارسنال و انا وحيدا مع ليفربول و لكن تمسكت حتى النهايه بشعار فريقى المفضل فى العالم كله
YOU WILL NEVER WALK ALONE

و كعادتهم لم يخذلونى و لم يتركونى امشى وحدى

لوكانت بدايه المباراه بتقدم ارسنال بهدف و عملوا اول نص ساعه روعه و انا كنت متبهدل من اصحابى و لكن المتالق سامى هيبيا احرز هدف التعادل فى الدقيه 30 و كانت نقطه التحول لليفربول
و انتهى الشوط الاول الرائع بالتعادل و بدات المشاكسات بينى و بين اصحابى الخمسه اللى بهدلونى

ولكن النجم توريس الماتدور الاسبانى احرز الهدف التانى فى الشوط التانى و انا عملت فرح كبير جدا و اصحابى زى الكلاب ساكتين بس فى القيقه 85 اتعادل ارسنال بهدف اديبايور و كانت النتيجه دى تخرج يفربول و فى اللحظه دى انا انضربت من خمسه اكيد انتم عارفين مين الخمسه دول و لكن و انا بنضرب جات ضربه جزاء لليفربول و بعد ما دخلت جون انا رقصت و بعد الهدف الرابع ملقيتش اى حد من اصحابى لان كلهم كانوا ماشين من عندى بيعيطوا بعد الاربعه و مبرو ك لليفربول

THE BEST TEAM IN THE WORLD

ياريت متبخلوش بالردود و تعرفونى رايكم فى الماتش الجامد ده

مهدى المرزبه مصدع

farao
mosez
mosez
امتياز مع مرتبة الشرف
امتياز مع مرتبة الشرف

ذكر
الهوايات : music .football and hand ball

** LIVERPOOL**  you will never walk alone  **LIVERPOOL*** Empty رد: ** LIVERPOOL** you will never walk alone **LIVERPOOL***

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء أبريل 08, 2008 4:04 pm

جميله التغطيه دي .. شكرا مهدي علي الموضوع
Admin
Admin
Admin

ذكر
الهوايات : القراءه - الكمبيوتر